Onze diensten

Uitzenden

Wilt u geen personeel meer op de payroll? Dan is onze uitzendformule voor u de oplossing.

Het inschakelen van Beautypartner is de meest effectieve manier om in deze branche specifieke markt aanwezig (tijdelijk) talent te vinden. Door ons specialisme in de beauty- en cosmeticabranche kennen wij de mensen en de markt. Om in te spelen op steeds veranderende marktomstandigheden zien wij dat steeds meer opdrachtgevers voor een flexibel personeelsbestand kiezen. Bedrijven worden hierdoor minder gevoelig voor hoog en laag conjuncturen, daardoor slagvaardiger en rendabeler.

Door tijdelijk personeel in te zetten kunt u snel werkpieken opvangen, projecten opstarten, vast personeel en/of tijdelijk vervangen.

Beautypartner is meer dan een uitzendbureau. U kunt ons zien als een verlengstuk van uw eigen organisatie. Wij nemen de taken van uw HRM- of marketingafdeling uit handen. Kortom wij zijn hierin uw partner.

Beautypartner werft de geschikte kandidaat, neemt deze in dienst voor een bepaalde afgesproken periode en hanteert hiervoor een factor over het bruto uurloon. Alle loonkosten, vakantiegeld opbouw, kort verzuim en feestdag reservering zijn hierin verwerkt voor de door u ingehuurde werknemer. Daarnaast dragen wij ook zorg voor een correcte afhandeling van de verloning en afdrachten van wettelijke premies welke over het loon geheven worden.

Projectmanagement

Wij zetten een project van A tot en met Z op en ronden het ook zo weer af. U kunt uw gehele project bij Beautypartner neerleggen.

Ter ondersteuning van de marketingafdeling een productlancering extra succesvol maken?

Wij werven, selecteren en trainen de commerciële ambassadeurs welke geschikt zijn om deze producten te adviseren en te verkopen. Wij bellen de promotielocaties na, maken de afspraak voor de promotie en informeren het filiaal volledig over de komende promotiedata en monitoren de aanwezige voorraad.

Wij maken de planning van de promoties door heel het land en zorgen dat de commerciële ambassadeurs de door u gestelde targets behalen. Wij leveren feedback in de vorm van salessucces evaluaties waarin u helder uw cijfers gepresenteerd krijgt. Zo heeft u exact inzicht in de kosten en baten van uw promotionele acties.

Logistieke ondersteuning nodig?

Vanuit onze locatie kunnen de POS artikelen verzonden of opgehaald worden en landelijk verspreid zodat op elke promotielocatie de benodigde POS items aanwezig zijn.
Indien gewenst kunnen wij dit proces voor u geheel uit handen nemen.

Werving & selectie

Als u op zoek bent naar de uitbreiding van uw vaste personeelsbestand, kunt u kiezen voor Werving & Selectie. Onze wervingskracht staat meestal garant voor een optimale invulling van uw vacature.

Mocht u een door ons aangeboden kracht direct bij u in dienst willen nemen hanteren wij een zogenoemde W&S fee. Beautypartner hanteert een “no cure no pay” beleid. Wanneer de arbeidsovereenkomst is getekend, zal de fee worden doorbelast.

De volgende acties zullen o.a. worden ondernomen om tot de juiste match te komen:

  • Het plaatsen van een vacature op onze website
  • Het plaatsen van een vacature op veel bezochte vacaturesites
  • Een database screening middels mailingen en telefonisch contact
  • Een social network search
  • Geschikte kandidaten worden op het kantoor van Beautypartner uitgenodigd voor een grondig intakegesprek en screening.
  • Een referentie check om tot een optimaal beeld van de kandidaat te komen
  • De kandidaat wordt vervolgens per mail voorgesteld aan opdrachtgever welke bepaalt of er een persoonlijk gesprek volgt.

Omdat het aantrekken van een nieuwe werknemer een belangrijke stap is moet dit met zorg en aandacht worden gedaan. Dit kost tijd. Door ons uw personeel te laten werven en selecteren bespaart u veel tijd en daardoor geld. Gezien de grootte van ons bestand en netwerk van mensen kunnen wij door heel Nederland (en eventueel ook daarbuiten) voor u personeel werven.

Trainingen

Al onze uitzendkrachten worden getraind.

Om te beginnen volgen zij een First Day training voordat zij starten met hun werkzaamheden. In deze First Day training komen de werkzaamheden aan bod, maar ook de huis- en spelregels van de branche. Daarnaast wordt er een gehele middag aan commerciële vaardigheden besteed zodat zij targetgericht advies kunnen verzorgen.

Deze First Day training wordt opgevolgd door een reeks commerciële trainingen gedurende het gehele jaar.
Hiermee dragen wij zorg dat wij voor u te allen tijde ambassadeurs kunt inzetten die voldoen aan uw standaarden en bijdragen aan uw commerciële, branding en “hostmenship” doelstellingen.

Omdat Beautypartner over een eigen Academy beschikt, wordt u als werkgever ook de mogelijkheid geboden om uw trainingen bij ons op locatie te verzorgen.
Indien gewenst kunnen wij hiervoor ook voor u een professionele trainer boeken.

Beautypartner kan voor uw personeel en organisatie trainingen op maat ontwikkelen en uitvoeren. Zodoende heeft u voor uw eigen organisatie een in-company training op maat welke is ontwikkeld door een expert in de branche. Hierbij heeft u de mogelijkheid deze te laten verzorgen door een ervaren trainer om de kennis te vergroten van uw personeel of de reeds aanwezige kennis om te buigen naar verkoopskills en cross-sales op de werkvloer.

BEAUTYPARTNER

Professionals in Beauty

BP

 Contact gegevens

Landelijk hoofdkantoor:

BEAUTYPARTNER B.V.
Eendrachtsweg 36
3012 LC Rotterdam

Telefoon: +31(0)10 417 7 417
Fax: +31(0)10 417 7 418
E-mail: info@beautypartner.nl